טיפולי שיניים בנתניה המלצות

ביקשתם ממכרים לתת לכם על טיפולי שיניים בנתניה המלצות? אמנם מדובר בדרך נפוצה ומהירה לבחור לעצמכם את המרפאה המתאימה, אך עליכם לדעת שזו רק מחצית ההחלטה. את הבחירה המדויקת תצטרכו לבצע גם על סמך סוג הטיפול הרלוונטי, מומחיות הרופא והתחושה האישית שלכם מהקליניקה. אז איך בדיוק עושים את זה? המידע לפניכם:

המלצות על טיפולי שיניים: למי ומתי?

השפע סביבנו מבלבל ומקשה עלינו לבחור נכון. אז מה עושים? פונים לאנשים שאנחנו סומכים על דעתם ומבקשים מהם המלצה טובה. בדרך הזו, אנחנו בוחרים את המסעדה, החופשה ולעתים גם את הרופא. האם מדובר במהלך יעיל? לא תמיד. למעשה, מי שיחפש על טיפולי שיניים בנתניה המלצות, יבין די מהר כי לכל אחד המלצה שונה, המבוססת על ניסיון אישי או היכרות אישית עם אותו מקום.

באופן הזה, בהחלט כדאי לבדוק מרפאות שנרצה להפוך ללקוחותיהן. אך יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי המכרים הממליצים לא בהכרח ביצעו את הטיפול שאתם מתכננים לעבור, מה שהופך את המלצתם ללא רלוונטית. ולכן הדרך הטובה ביותר תהיה להצליב נתונים: לקחת את ההמלצה שקיבלתם ולבדוק באמצעותה את ההתאמה של המרפאה אליכם באופן אישי.

 

אז איך מחליטים אם מרפאת השיניים באמת טובה?

מומחיות הצוות המטפל

רפואת שיניים מהווה תחום כללי שמחולק להתמחויות שונות. כל רופא שיניים בוחר לעצמו את ההתמחות ומכאן גם את מסלול הקריירה הרפואית שלו. במצב כזה, קיימים רופאי שיניים שמתמחים בטיפולים ספציפיים כמו כירורג פה ולסת, מומחה לשיקום הפה, אורתודנט וכן הלאה.

בהתאם לסוג הטיפול המדויק שאתם מעוניינים לעבור, חשוב שתמצאו קליניקת טיפולי שיניים בנתניה המציעה את אותו הטיפול ומתוקף מומחיות בולטת של הרופא המטפל בו. אם מדובר בהשתלת שיניים – בדקו האם מומחה לשיקום הפה יבצע אותה. אם זו השלמה של שן שנשברה – וודאו כי מומחה ברפואת שיניים אסתטית יהיה הגורם המטפל. ואם זו סתימת חור בשן – סביר להניח שתוכלו לבצע אותה אצל כל רופאי השיניים.

הרמה האסתטית של המרפאה

קיים קשר חזק מאוד בין טיפולי שיניים לבין מראה המרפאה. על המרפאה להשרות נוחות, רוגע ומראה מכובד בכל עת, מה שמשקף במידה רבה את הלך הטיפולים עצמם, בוודאי ברפואת שיניים. מכיוון שאנשים רבים חוששים מטיפולי השיניים, מרפאה שמוכוונת לטיפול בסובלים מחרדה דנטלית תשקיע גם בנראות המקום ותהפוך אותו לסביבה ידידותית ונעימה יותר.

אפשרויות הטיפולים

כאמור, כל רופא שיניים מתמקד במספר סוגי טיפולים. אבל מה אם פניתם למרפאה המתמחה בציפויי שיניים ונאמר לכם שקודם תצטרכו לעבור טיפול שורש או הרמת סינוס? כפי שאתם מבינים, טיפולים רבים מבוססים על תהליך שלם ולכן ככל שלמרפאה יש מפרט עשיר יותר, המכיל צוות רופאים בעלי התמחויות נפרדות, כך ניתן להגיע לאותה המרפאה בצורה שוטפת מבלי לחפש גורמים נוספים.

תוכלו לפנות לקרובי משפחה וחברים ולבקש מהם לפרט על הטיפול שעברו, על החוויה במקום והיחס מצד הצוות המטפל. לאחר מכן, רצוי שתבדקו בעצמכם האם המקום ערוך לטיפול שחיפשתם ומהי התחושה האישית בהגעה למרפאה.

חשוב לבקש פגישת התייעצות אישית עם הרופא המטפל, במסגרתה תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני בנוגע לאפשרויות הטיפול הקיימות ומידע לגבי זמני הביצוע, ההחלמה ועוד. במעמד זה ניתן גם לקבל הצעת מחיר שתתאים לאבחנה הראשונית.

מרפאת DMC למצוינות דנטלית מציעה מגוון רחב של טיפולים כמו השתלות שיניים, שיקום הפה, טיפולי אסתטיקה דנטלית כמו הלבנה, ציפויים, כתרי חרסינה, סתימות, עקירות, יישור שקוף (אינוויזליין) ועוד. המרפאה מתמחה בטיפול במקרים מורכבים כמו זיהומים, דלקת, עששת, נעילת לסתות, שחיקת שיניים והתמודדות מקצועית עם חרדה דנטלית.

בדנטל מדיקל סנטר המקצועיות הרפואית היא בראש מעייננו. עקרון זה הביא אותנו לבחור בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר בענף הרפואה הדנטלית בארץ ובעולם, לאפשר למומחים הטובים בתחומם לשמש כרופאים המובילים של המרפאה ולהציע לך שירות איכותי וסביבת טיפולים נעימה, מרגיעה ומכובדת. בנוסף, לרשותנו מעבדה פרטית ללקוחותינו בלבד, המקצרת את זמני ההמתנה ומונעת את פיצול הטיפולים

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

טיפולי שיניים בנתניה המלצות

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ