מרפאות שיניים מומלצות בנתניה

טיפולי שיניים הם עניין יקר ולא רק במובן הכלכלי. לבריאותכם הכללית ולתוצאה הסופית יש חשיבות עליונה ולא בכדי מתאמצים אנשים רבים כדי למצוא את רופא השיניים הטוב ביותר בנמצא. אם אתם תושבי נתניה והסביבה, מאמר זה יציג לכם את הדרך לאתר מרפאות שיניים מומלצות בנתניה ומהם הדברים שחשוב לבחון לפני הגעה לטיפול.

חשיבותה של מרפאה מצוינת

רבים מאיתנו חוששים מאוד מפני טיפולי השיניים, מה שמביא לא פעם להזנחה שתגרור בהמשך טיפולי שיניים הרבה יותר מורכבים. ולכן בחירת מרפאת השיניים לא מסתכמת רק באפשרות לביצוע טיפולים שוטפים, אלא גם במקום שבו אפשר לרדד חלק ניכר מהלחץ סביב הטיפולים ובעיקר לדעת שמדובר במקום בטוח ומקצועי, שפעולתו תטיב איתכם בטווח הארוך במקום להיפך.

בנסיבות האלה, חיפוש אחר מרפאות שיניים מומלצות בנתניה רק בשל קרבה פיזית ממש מוצלחת או מפאת הצעת המחיר שקיבלתם, איננה מעשה יעיל במיוחד. במקום זאת עדיף שתשקיעו בהגעה למרפאה שלא תתפשר על הנוחות והביטחון שלכם במעמד הטיפול ותעשה את הכל על מנת שהוא יעבור בשלום ובהצלחה, לשביעות רצונכם המלאה.

 

אז איך למצוא מרפאת שיניים טובה ואמינה?

להמלצות ולחוות דעת של אחרים יש הרבה משקל. מרפאה היא עסק מקומי שהמידע לגביו ניזון, איך לא, מהלקוחות שחיים ופועלים סביבו. ככל שהמרפאה מתאימה יותר לתושבים סביבה, כלומר מקיימת את הטיפולים במועד שנקבע ללא זמן המתנה ארוך, מעניקה ליווי גם ברמת הייעוץ הראשוני ומענה מקיף לשאלות ויש לה כמה וכמה לקוחות מרוצים שאתם מכירים – סימן שמדובר במקום שכדאי לבדוק.

יחד עם זאת, הטיפולים שאדם אחד עבר אינם בהכרח אלה שאתם באופן אישי זקוקים להם. רפואת השיניים היא שם כולל למישור הרפואה הדנטלית ותתי ההתמחויות שקיימים בה מבססים את אפשרויות הטיפול של המרפאה. וכך, מרפאה שמצטיינת בציפויי והלבנת שיניים, לא בהכרח מהווה את המקום הטוב ביותר בעיר לביצוע השתלה. לכן כדאי שלא להסתמך אך ורק על ההמלצות וצריך להתייחס גם להתאמת המרפאה באופן נקודתי לצרכים הטיפוליים שלכם (עכשיו ובעתיד).

 

זמינות המרפאה

מעבר לטיפול הספציפי שבגללו אתם מחפשים כרגע מרפאות שיניים מומלצות בנתניה, חשוב שהמרפאה תהווה מקום שאפשר להגיע אליו בשוטף, לעתים גם לטיפולים מקדימים כמו סתימה או טיפול שורש.

לא פעם פונים לרופא השיניים אנשים שמעוניינים להעניק לעצמם חיוך צחור ומושלם, אך מגלים לאכזבתם שיצטרכו לטפל תחילה בבעיות קיימות ורק לאחר מכן לבצע הלבנה, ציפוי או יישור. במובן הזה, חשוב מאוד שהמרפאה תכלול תפריט טיפולים רחב ומגוון, באמצעותו אפשר לבצע תהליכים שלמים מול אותה המרפאה, מבלי לחפש כמה מרפאות עם תתי התמחויות שונות.

 

מרפאת השיניים דנטל מדיקל סנטר בנתניה – מצוינות דנטלית ללא פשרות

מרפאת DMC מהווה קליניקה מקצועית ורב-תחומית ברפואת שיניים, שמאגדת בתוכה את כל סוגי הטיפולים הדנטליים תחת קורת גג אחת, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים, שילוב אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר ושירותי מעבדה פרטיים ללקוחותינו בלבד. אם חיפשתם מרפאות שיניים מומלצות בנתניה לביצוע השתלות, ציפויים, הלבנה, טיפולי שורש, הארכת כותר ועוד – נשמח להיות הכתובת החדשה שלכם.

  • מומחיות ספציפית, ולא רק כזו שמתקבלת באופן כללי מעצם הוותק ברפואת שיניים
  • זמינות למגוון רחב של טיפולים אפשריים ותהליכי שיקום מקצה לקצה
  • סטנדרטים גבוהים בחוויית הטיפול, הטכנולוגיה, השירות והתוצאות, שמובילים לחוות דעת איכותיות מלקוחות.

אם אתם חשים כאבים בשיניים, כולל במגע חום/ קור, אם יש לכם שן מתנדנדת, חסרות שיניים בפה, בעיה חוזרת של אפטות, נעילת לסת, חריקת שיניים, אם קיימים דלקת, זיהום, עששת או חשש להם, אם נאמר לכם שתצטרכו לעבור סתימה, טיפול שורש, כתר וגם אם ברצונכם לבצע טיפול אסתטי כמו הלבנה, יישור שיניים שקוף ועוד.

אם הזמינות אליכם נמוכה (ואיתה גם הסבלנות) ואתם חשים שלא קיבלתם את מלוא התשובות, או לחילופין עברתם טיפול לא משביע רצון, תמיד ניתן לפנות לחוות דעת במרפאה נוספת.

מעבדת השיניים מפיקה מגוון אלמנטים לשימוש על גבי השיניים כמו כתרים, גשרים וציפויים. זמינותה קובעת את כמות הטיפולים ומכאן גם את עלותם. במרפאה עם שירותי מעבדה פנימיים, ניתן להשלים את עבודת הייצור בפעימה אחת במקביל לטיפול ובכך לחסוך למטופלים זמן וכסף. 

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

מרפאות שיניים מומלצות בנתניה

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ