רופא שיניים מומלץ בנתניה

מה כולנו רוצים מרופא השיניים? ביטחון בהצלחת הטיפול, יחס רגיש וסבלני והשלמת הטיפול עם כמה שפחות כאבים. דרוש לכם רופא שיניים מומלץ בנתניה שיבצע את כל אלה? הנה כל הסיבות לבחור במרפאת המומחים של דנטל מדיקל סנטר למצוינות דנטלית בנתניה.

רופא שיניים מומלץ בנתניה

מה כולנו רוצים מרופא השיניים? ביטחון בהצלחת הטיפול, יחס רגיש וסבלני והשלמת הטיפול עם כמה שפחות כאבים. דרוש לכם רופא שיניים מומלץ בנתניה שיבצע את כל אלה? הנה כל הסיבות לבחור במרפאת המומחים של דנטל מדיקל סנטר למצוינות דנטלית בנתניה.

 

דרוש: רופא שיניים מומלץ עם שירות טוב

אחת הדרישות המרכזיות מרופא השיניים היא לשירות איכותי, אחראי וסימפטי. זה אמנם נראה כמו דרישה טבעית לחלוטין, אך בפועל הדבר לא בהכרח מובן מאליו. גם המרפאה הטובה ביותר עשויה שלא לנהל תהליך מצוין של שירות ובכך לגרוע מהתחושה של המטופלים ומהנוחות והרוגע שירגישו בתוך המרפאה.

מתוך מודעות גבוהה לסוגייה זו, נמנית דנטל מדיקל סנטר עם אחת ממרפאות השיניים המומלצות בנתניה. המרפאה עצמה תוכננה כך שתתאים לשהות כמה שיותר נוחה ומרגיעה בתוך המרפאה ובחדרי הטיפול ותפחית מהלחץ הטבעי שמלווה את הטיפול. בנוסף, צוות השירות של המרפאה זמין לכל שאלה והתייעצות, לרבות מתן אינפורמציה מלאה בנוגע לזמינות הרופאים, תחומי הטיפול והמחירים.

 

התייעצות וקבלת אינפורמציה מצוות המרפאה

מערך השירות שלנו כולל גם את האפשרות להיפגש עם רופאי המרפאה להתייעצות מקדימה, בה תוכלו לקבל מידע בנוגע לאופן הביצוע של הטיפולים השונים ולשאול שאלות בנוגע לצורך ומטרת הטיפול שלכם באופן אישי.

 

מגוון טיפולי שיניים אפשריים

דרך מפרט טיפולים רחב ומגוון הכולל השתלות דנטליות, עקירות וסתימות, טיפולי שורש והרמת סינוס, בניית עצם, כתרים, יישור שקוף, ציפויים, הלבנת שיניים ועוד, נוכל לטפל במכלול רחב של בעיות בפה, הלסת והחניכיים ולהביא לבריאות תקינה, תפקוד תקין וכמובן מראה אסתטי משופר.

 

שימוש במכשור וטכנולוגיה מתקדמים

הענף הדנטלי עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכיום מציע עושר של כלים מכאניים, תוכנות ממוחשבות ומפרט אמצעים ופתרונות טכנולוגיים שתומכים בביצוע עשרות סוגים של טיפולים, אותם אפשר להשלים בהצלחה יתרה תוך צמצום הסיכונים והכאבים בצורה משמעותית. במרפאת דנטל מדיקל סנטר בנתניה בחרנו לעבוד עם הציוד המתקדם ביותר בשוק העולמי.

 

מעבדה פרטית ללקוחות המרפאה בלבד

רופא שיניים מומלץ בנתניה לא בהכרח נמדד על סמך משך התהליך הטיפולי שלו, אך מדובר בפקטור חשוב מאוד, מכיוון שהוא מביא את המטופלים למטרה הנדרשת תוך זמן קצר ובכך עשוי לחסוך גם בעלויות הטיפול.

לרשות לקוחותינו ב-DMC נתניה עומדת מעבדה פרטית ופנימית, בה הטכנאים פועלים לייצור מיידי של האלמנטים השונים ובמקביל לטיפול בחדר הסמוך, כך שניתן להימנע מלחזור למרפאה כעבור שבוע-שבועיים להתאמה ומדידות. הודות לשירותי המעבדה, אין צורך בדרך כלל בפיצול הטיפולים.

 

הדגשים החשובים ביותר לרופא שיניים מומלץ:

  • זמינות – האם המרפאה זמינה לשאלות, לטיפולים בטווח זמנים סביר ולמענה לבעיות
  • טיפולים משמרים – הרופא שלכם צריך לצאת מנקודת הנחה שעדיף לשמר את השיניים הטבעיות, משום שהדבר עדיף על פני כל תחליף שן.
  • בדיקה מקיפה למצב הפה והשיניים – רופא יסודי וסבלני יבצע בדיקה שמציגה תמונה מלאה ומדויקת, המאפשרת להחליט על סוג ואופן הטיפול.
  • הקשבה והבנת הצרכים – רופא אדיב, סימפטי וקשוב יסייע לכם להתמודד עם הטיפול גם במצבי חרדה ואי וודאות ולהתאים טוב יותר לציפיות האישיות שהצגתם בפניו.

מאחר וכל מרפאה מציעה מומחיות נפרדת ותבנית עבודה משלה, כל שניתן לומר הוא שעל הרופא להיות קשוב, זמין ויסודי מאוד בפעולתו, על מנת להפוך למומלץ בקרב מטופליו.

רופא שיניים להשתלות יהיה בדרך כלל מומחה שיקום הפה והלסת, שבונה עבורכם תהליך טיפול מותאם אישית וכולל את כל שלבי ההשתלה. המומחה יוכל לקבוע בין היתר את סוג הכתרים והשתלים בהם עדיף להשתמש וכן האם תתאימו לביצוע השתלת שיניים ביום אחד.

אם אתם חשים כאבים בשיניים או בשיניים מתנדנדות, סובלים מדלקת, זיהום, פצעים, עששת או בעיות שונות בחלל הפה והחניכיים. אם אתם נועלים לסתות או שקיימת בעיה בהיגוי אותיות מסוימות כתוצאה ממנח לא תקין של שיניים. אם נדרשתם לטיפול שורש, עקירה או סתימה וגם אם אתם מעוניינים לשפר את החיוך באמצעות הלבנה, ציפוי או הארכת כותרת השן.

דנטל מדיקל סנטר בנתניה מתמחה ברפואה דנטלית בסטנדרטים הטובים ביותר, תוך שימת דגש על מקצועיות הרופאים והתמחויות המרפאה, שימוש במכשור המתקדם ביותר ומרפאה פנימית המספקת מענה מיידי לטיפולים השונים. כל אלה הופכים אותנו ל-One Stop Shop במתן שירותי רפואה דנטלית ומהווים אמצעי להשגת בריאות שיניים תקינה וטובה. 

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

רופא שיניים מומלץ בנתניה

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ