מומחה שיקום פה נתניה

שיקום פה נמנה עם אחד מתחומי ההתמחות ברפואת שיניים, המביא לשינוי משמעותי בכל הנוגע לתפקוד הלסת, החניכיים והשיניים ובכך משפר מקצה לקצה את התפקוד הבריא והנראות האסתטית של כל חלקי הפה. מחפשים מומחה שיקום פה בנתניה? לפניכם כל המידע הרלוונטי בנוגע לטיפולים לשיקום הפה, שיאפשרו לכם לזהות את המומחה המתאים.

מיהו מומחה שיקום פה בנתניה?

טיפולי שיניים מורכבים כמו למשל השתלה דנטלית, הרמת סינוס וטיפול שורש, תהליכים לטיפול או לשיקום ממחלת פה, זיהום חמור, דלקת קשה וכל סוג נוסף שדורש סדרת טיפולים ומורכבות כירורגית, מובא לפתחו של מומחה שיקום הפה.

מומחה זה צבר עוד ארבע שנות לימוד בתחום זה באופן ספציפי, נוסף על מסלול הרפואה הרגיל בן 6 שנות הלימוד וכן ביצוע מבחני הסמכה והתמחות בהתאם לדרישות משרד הבריאות עד לקבלת התעודה.

כל אלה מלמדים כי מומחה לשיקום הפה הוא גורם מנוסה ומהוקצע מאוד, שיודע כיצד להתמודד עם תהליכים מורכבים וארוכים בהצלחה יתרה.

 

תהליכים לשיקום הפה והלסת

עבודתם של מומחים מתחום שיקום הפה כוללת בדרך כלל תהליכים להם נדרש פתרון כולל המורכב מסדרת טיפולים אפשריים. זוהי תוכנית שיקום המותאמת אישית לכל מטופלת או מטופל בהתאם לצרכים הרפואיים והמטרות הבריאותיות אותן שואפים להשיג.

טיפולים אלה יכולים לכלול מגוון עצום של תהליכים, החל מעקירה והנחת שתלים, ועד ציפויי חרסינה לאחר טיפול שורש. מטרתו המרכזית של המומחה, תהיה להימנע מהתנגשות בין טיפולים באופן שגורע מתהליך ההחלמה או מנטרל אותו, כך שהתוצאה תהיה בטוחה ומיטבית. במובנים רבים, בניית תוכנית שיקום שתכלול התחשבות בצעדים ספציפיים, תצליח לחסוך למטופלים סכומי כסף משמעותיים.

 

אפשרויות טיפול נוספות

מומחה שיקום פה נתניה מתאים כל טיפול באופן אישי, כך שהדבר מאפשר לו להתייחס בצורה מדויקת לא רק למצב הפה, אלא גם לבריאות הכללית – פיזית ונפשית גם יחד. לא פעם מגיעים אל המרפאה אנשים שחוששים מאוד מרופא השיניים, אך שמבינים כי אין מנוס מלטפל בבעיות שנזנחו לאורך השנים בשל הפחד. כיום חלק גדול מטכניקות עבודתם של המומחים לשיקום פה כולל טיפולים מותאמים לסובלים מחרדה דנטלית, כך שהתהליך השלם יכלול פתרונות טובים גם בגזרה הזו.

 

טיפולים לשיקום הפה והלסת: יוצאים מהמרפאה עם חיוך

טיפולי שיניים לעתים לא מסתיימים בנקודה אחת, כך שחלקם דורשים יציאה למסע שלם שבו לליווי המקצועי של מומחה רב ניסיון בתחום יש ערך מהותי מאוד ובזכותו המטופלים מצליחים להתגבר על מכשולים נקודתיים ולהשלים את הטיפולים עד לקבלת פה תקין, אסתטי, המביא לאיכות חיים טובה.

מרפאת דנטל מדיקל סנטר בנתניה פועלת בראשותו של ד"ר דורון בר חן – מומחה עולמי לשיקום הפה, הפועל לצד צוות מקצועי ורב-תחומי במגוון התמחויות ברפואה הדנטלית. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהשירות, אפשרויות הטיפול ומשיחה מקדימה עם הרופאים, במסגרתם תוכלו לבחור בנו כמרפאה לשיקום הפה שלכם לטיפולים שוטפים בנתניה.

רופא שמתמחה בשיקום הפה והלסת הוא בוגר לימודי רפואת שיניים (6 שנות לימוד), שעבר הסמכה במסלול ייעודי נוסף בן 4 שנים וקיבל בסיומם את אישור המועצה המדעית ומשרד הבריאות. מומחה השיקום לוקח חלק בתהליכים טיפוליים מורכבים ומעמיקים, שמיועדים להביא לפתרון מוחלט לבעיה מסוימת, תוך השבת התפקוד הבריא והתקין לכל הפה על חלקיו השונים.

המומחה אחראי ליצירת תוכנית טיפולים מותאמת אישית, שעשויה לכלול גם טיפולים מצד מומחים בתחומים דנטליים נוספים. את הטיפולים הכירורגיים יבצע בדרך כלל בעצמו, כמו למשל בניית עצם, הרמת סינוס, השתלה דנטלית, טיפול בדלקת או במחלת פה בדרגה משמעותית ועוד.

כיום הטכניקות והמכשור הדנטלי השתכללו מאוד ומאפשרים למומחה השיקום לבצע פעולות רבות בגישת זעיר-פולשני הכוללת התייתרות של חתכים משמעותיים וריבוי תפרים, החלמה מהירה יותר ברקמות והפחתה משמעותית בכאבים מהטיפול. מומחי השיקום במרפאת DMC ערוכים ומיומנים לטיפול בסובלים מחרדה דנטלית, כך שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

המרפאה שלנו נמצאת במרכז עיר ימים – רחוב בני ברמן 2, מגדל עיר ימים, קומה 10. ניתן ליצור עמנו קשר לטלפון 6149* ולקבל את כל המידע שתזדקקו לו ולתאם הגעה להתרשמות מהמרפאה

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

מומחה שיקום פה נתניה

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ