ציפויי שיניים בנתניה

אם בעבר הלא רחוק יצאו מטופלים מהמרפאה כשנראות השיניים החיצונית נשמרת ללא שינוי מהותי, כיום חשיבותה של התוצאה האסתטית לא פחותה מבריאות השיניים הכללית. שיניים צחורות ואחידות משקפות מראה צעיר וחינני יותר, מה שגורם לרבים להתעניין בביצוע ציפויי שיניים בנתניה. 

מדוע לצפות את השיניים?

מראה לא מחמיא של קשת השיניים בפה עלול להוות מטרד. לעתים המראה נובע מבעיה קיימת שנדרש לה פתרון, כמו למשל ריקבון בשן או הדבקה של חלק קטן שנשבר. לעתים ציפוי השיניים נובע מרצון להעניק מראה אסתטי חדש ונעים יותר לשיניים בוגרות שהתכהו.

כך או כך, הציפוי מהווה את הטיפול המשלים והסופי בפה המטופל. במילים אחרות, אם ברצונכם לעבור ציפויי שיניים בנתניה, תתבקשו תחילה להגיע למצב בריאותי תקין בכל חלל הפה והשיניים, כאשר התוצאה הסופית תהיה חיוך חדש, נוצץ ומושלם.

 

היתרונות המובילים של ציפוי השיניים

מלבד היותו אמצעי לתיקון הכתמה, הצהבה ואף האפרת שיניים (לאחר טיפול שורש), הציפוי מטפל גם בבעיות קלות של עקמומיות בשן, חוסר אחידות מבחינת האורך והעובי, מראה סדוק, רווחים קלים ועוד. ציפויי שיניים בנתניה מהווים פתרון אפקטיבי מאוד למי שסובלים מפגמים אלה בשיניים הקדמיות בעיקר, כך שהם יסתירו את כל הפגמים הקיימים תוך הבאת השיניים למראה אחיד לחלוטין.

יתרון נוסף בציפויים הוא ההגנה שמקבלת השן מפני סדקים ושברים, כך שניתן לשמור על ביטחון השיניים לטווח ארוך. הציפוי איננו מגן במקרה של חבלה קשה ויש גם סוגי ציפויים שנוטים בעצמם להכתמה עם הזמן, אך במצב תקין ושגרתי הוא ימנע משיניים סדוקות להעמיק את הסדק ומשברים קטנטנים שמחסירים ממראה השן להופיע.

 

סוגים אפשריים של ציפויי שיניים בנתניה

ציפוי חרסינה לשיניים – מדובר באחד מסוגי הציפויים הפופולריים והמוכרים ביותר, הודות למראה הטבעי והתחושה הנוצרים ממנו. חרסינה מהווה את החומר שמייצרים ממנו את מרבית הכתרים, כך שקיימת התאמה מקסימלית בין כתר בשן לציפוי עתידי באותה השן. הציפוי בחרסינה מצריך שיוף קל של קדמת השן כדי להכין אותה להדבקת הציפוי.

ציפוי למינייט לשיניים – גם הלמינייט נפוץ במיוחד, בשל העמידות המוגברת שלו, שתמנע נזקים לאורך זמן בשיניים. הלמינייט מהווה חרסינה דקיקה ביותר, שבתהליך ייצור ייחודי מאוד מביאה לשינוי בצורה הגודל והצבע של השן. הדבר הופך את הלמינייט לפתרון אידיאלי לסגירת רווחים, סתימת סדקים ולהימנעות מכתמים עתידיים.

ציפוי קומפוזיט לשיניים – ציפויים אלה הפכו נפוצים הודות לעלותם הנוחה יותר. הקומפוזיט מחזיק פחות מהחרסינה ומצריך חידוש כל 5-7 שנים, אך מטפל בהצלחה בבעיות אסתטיות קלות.

 

היכן אפשר לעבור ציפויי בשיניים?

לא כל מרפאת שיניים מתמחה בציפויים ולכן עליכם לחפש מרפאה לציפוי שיניים בנתניה. אנו בדנטל מדיקל סנטר מזמינים אתכם להיפגש עם מומחה לשיקום הפה ולהתאים את סוג הציפוי האידיאלי בעבורכם, לקבל אינפורמציה מלאה ולתאם ציפיות בנוגע למטרות הטיפול.

הציפוי מהווה רצועות דקיקות בעובי של 0.2-0.5 ס"מ, אותן מדביקים על גבי השיניים ליצירת מראה אחיד, צחור, מחמיא ומגן. מדובר בטכניקה פופולרית ומבוקשת לשיפור החיוך, שמגדילה את תחושת הביטחון האישית ומטפלת במראה פנים "עייף" ובלתי מחמיא, בשל שיניים חסרות פרופורציה, מוכתמות או סדוקות. 

בסיום הטיפול התוצאות מתקבלות מיד, כך שניתן לצאת מהמרפאה עם חיוך יפהפה מאוזן לאוזן. רגע לפני שתעזבו, יצייד אתכם הרופא בהנחיות חשובות לשמירה על היגיינת הפה, שמטרתן לשמור לאורך זמן על הציפוי כך שיחזיק כמה שיותר שנים. חשוב להבהיר שבמצבים מסוימים יידרשו שני טיפולים. 

  • שיפור מראה הפה והשיניים – הקניית אחידות בגוון, המראה, העובי והאורך של השיניים
  • מיגון – הציפוי מונע משיניים סדוקות להעמיק לכדי שבר ובכך שומר על השיניים חזקות לאורך זמן.
  • טיפול אסתטי פשוט ומהיר ליישום – מראה הפנים מושפע רבות ממראה השיניים, כך שהציפוי הופך לפתרון מתקדם להשגת מראה אסתטי מצוין.

מרפאת דנטל מדיקל סנטר למצוינות דנטלית בנתניה מתמחה בציפויים לשיניים מחרסינה, קומפוזיט, למינייט, זירקוניה ועוד. מעבר למומחיות הרפואית הבלתי מתפשרת שאנו דוגלים בה, המרפאה עצמה כוללת גם מעבדה פרטית בה מייצרים את הציפויים באופן מיידי, כך שלקוחותינו אינם זקוקים להמתנה או לפיצול הטיפולים כדי לצאת עם חיוך הוליוודי יפהפה מהמקום. 

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

ציפויי שיניים בנתניה

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ